חינה זהו אירוע שרוב העדות בישראל בוחרים לערוך. מדובר באירוע שנערך לאחר שהכלה חוזרת ממקווה הטהרה והוא נערך ימים ספורים לפני החתונה. לרוב הזוגות מחפשים אולם לחינה במרכז הארץ, כאשר הם מסתייעים בחברת הפקות אשר מתמחה בחינה המסורתית של העדה שלהם. כל טס הוא מעט שונה, למשל חינה מרוקאית, תהיה שונה מהחינה התימנית בטקס עצמו, בלבוש ובמאכלים המסורתיים לחינה. לרוב בני עדות המזרח, הם אלה אשר עורכים חינה ואינם מוותרים על אירוע זה. אירוע זה, מתעד כמובן בצילומי וידיאו וסטילס, היות וישנן חינות שהן מוצלחות ואתניות אפילו יותר מהחתונה עצמה.

 

התלבושות המסורתיות כאשר מחפשים אולם לחינה במרכז הארץ, ה גולת הכותרת, יחד עם הטקס והמאכלים. זו הסיבה שיש לשכור אולם לחינה במרכז הארץ, אשר מתמחה בכל הקשור לאירועים מיוחדים של חינה בכל מיני סגנונות של העדות השונות במיוחד הכוונה היא לעדות המזרח. אנשים שיוזמנו אל אולם לחינה במרכז הארץ, הם לרוב בני המשפחה המצומצמת והמורחבת וכמובן חברים מאוד קרובים. זו הסיבה כי יש למצוא אולם לחינה במרכז הארץ שהוא אינטימי ומתאים להכיל את כמות המזמנים וזאת כמובן, לאחר שערכתם בדיוק רב את רשימת המזמנים.

 

תכנון מדויק של החינה לכל פרטיה

אין זוג שאינו מעוניין כי החינה שלו תהיה מושלמת. זו הסיבה, כי יש לתכנן נכון את חינה וזאת, לאחר שתמצאו אולם לחינה במרכז  הארץ. יש לדעת היטב את כל שלבי הטקס ואז, להתכונן התאם. מומלץ כי תראו את התלבושות שמארגני החינה מציעים לכם וכן, לדאוג שהמאכלים המסורתיים יהיו מקוריים וערבים לחיך. גם המוסיקה חשובה באירוע החינה, כך שיש כאלה שמזמינים להקה שמכירה את כל שירי החינה המסורתיים, המתאימים לעדה הספציפית שלפיה נערכת החינה. מדובר על ערב שכולו שמחה גדולה וכן, הזוג מקבל מתנות כגון תכשיטי זהב לכלה ושעון יוקרתי לחת או צמיד יקר. מדובר על ערב מרתק ושמח שאין שני לו.

 

חגיגת חינה הנערכת באולם לחינה במרכז הארץ, הינו לא ספק חלק בלתי נפרד מהחתונה ויש להיערך לשני אירועים גם יחד. תוכלו להשקיע בחינה, כאשר אתם לא מזמינים מאות של אנשים, כי אם עד 150-200 איש, מה שיגרום לחינה להיות אינטימית ומיוחדת יותר. תוכלו גם לבקש מספקים אשר מייצרים מגנטים עם התמונות שלכם, ולחלק את המגנטים לכל המוזמנים, מה שיגרום להשארת מזכרת מחינה בלתי נשכחת. על בני הזוג להתחשב בעלויות של אולם  לחינה במרכז הארץ באמצעות השוואות מחירים, לאחר שכמה חודשים לפני מועד החתונה הם יצטרכו לראות בכל פעם כמה אולמות במרכז הארץ ולהחליט איזה מבין האולמות יתאים להם מכל הבחינות.

 

טקס עשיר שידובר עליו רבות

מה שחשוב שבעלי אולם לחינה במרכז, יגרמו למוזמנים שלכם להרגיש הכי בבית ואת השמחה הגדולה ביותר שהמוזמנים חוו אי פעם.  ישנם אולמות אירועים שמעוצבים במיוחד לחינה, זו הסיבה שאלה שמעוניינים לערוך טקס חינה, יבחרו מראש, אולם לחינה במרכז הארץ, כאשר המוזמנים גרים באזור זה. מומלץ לשלוח הזמנות לטקס החינה, כאשר יהיה בהן שרטוט של מיקום אולם לחינה במרכז הארץ שבחרתם. ישנם אולמות אירועים שבנויים לעריכת חינה, כאשר האולם מחולק גם לאולם אירועים וגם לגן אירועים. אם מדובר בעונת הקיץ, יהיה עדיף לבחור אולם שמשלב את שניהם יחד.

 

ישנם אולמות אירועים אשר מעוצבים בסגנו אוריינטלי עם כל האבזור הנחוץ לעריכת חינה, מה שיגרום לרבים מהזוגות לבחור דווקא באולם מסוג זה. יש שמעוניינים בשירותי קייטרינג חיצוניים, אשר מתמחים בהכנת מאכלים מסורתיים שכל כך אופייניים לחינה, מה שיגרום לאירוע החינה להיות כל כך מקורי. יש המון שמשקיעים בחינה המסורתית, היות והיא עוברת במסורת במשך דורות. אם בחרתם באולם אירועים לחינה במרכז, יהיה לכם הרבה יותר קל לארגן את האירוע. האולם ידאג לכל מה שתצטרכו וכן, יש להיערך כמה חודשים מראש, כך שאירוע החינה יהיה מושלם. חשוב לדאוג לכל הפרטים, מהגדולים ועד הקטנים ביותר ובמיוחד שתהיה אווירה של שמחה עם כל המנהגים המסורתיים, אשר יהוו חוויה אמיתית לכל המוזמנים.  למעשה את אירוע החינה, מתחילים באופ רגוע, כאשר האירוע עצמו מתחיל בארוחה ורק אז, מתחילים את שלבי הטקס ורק אז, מתחיל הקצב לגבור. לרוב משמיעים מוסיקה שמתאימה לפי העדה שעליה תושתת החינה. הכלה והחת, ילבשו בגדים מסורתיים ואתניים, המאפיינים את האירוע המסורתי, כאשר הם מחזיקים בידיהם קערות ם עוגיות חינה. במהלך או יותר נכון, לקראת סוף טקס החינה, מורחים על ידי החתן והכלה את חומר החינה ואז האורחים עצמם, מורחים על ידיהם את  החינה למזל.

 

ישנן חברות שמארגנות את טקס החינה, כך שגם לאורחים עצמם, יחולקו בגדים מסורתיים של חינה, לפי המסורת של העדה הספציפית, אשר לפיה יערך טקס החינה. לפני שנים רבות, היה נהוג לערוך את טקס החינה בבית הכלה, אך בשנים האחרונות לאור הביקוש הרב, אולמות אירועים רבים, החלו להיערך לחינות לפי העדה המבוקשת. הדבר החשוב ביותר הוא שתדאגו לתעודת כשרות שתהיה באולם, אחרת יהיה קשה לאורחים לאכול באולם. מדובר על משפחות שחלקן מסורתיות  ורגילות לאכול רק מאכלים כשרים. בררו לגבי ציוד הגיבוי שיהיה באולם לחינה במרכז הארץ, כמו גיבוי לחשמל על כל צרה שלא תהיה, כך שהאירוע ייערך ללא תקלות מיותרות. יש לבחור אולם לחינה במרכז הארץ\ שתהיה בו חניה נוחה לאורחים, מה שגם יקל עליהם להגעה לאולם.

 

בררו  מה כולל במחיר באולמות לחינה

יש לערוך סיור, לפחות בכמה אולמות אירועים המיועדים לחינה וכאלה שמתאימים לכמות המוזמנים שכבר הכנתם מראש. לאחר מכן בררו, מה כולל בחינה, אם התלבושות, המאכלים, ייעוץ מקצועי של בעל האולם או נציג מטעמו, ספקים, קייטרינג של האולם ועוד. לאחר מכן, בררו בין עוד אולמות לחינה שמצאו חן בעיניכם, מה המחיר, מה אתם מקבלים כבונוס ואז תהיה לכם תמונה ברורה היכן תערכו  את החינה. שיהיה במזל טוב! 

 

Rate this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *