בישראל לפני מועד החתונה, עורכים חינה לזוג שעומד להינשא. מדובר על מסורת משפחתית שרוב הישראלים אינם מוותרים עליה. זוהי החינה המסורתית שחוגגים אותה רוב יהודי ספרד. לרוב החינה נערכת לאחר שהכלה עורכת טבילה במקווה ולחינה מלוות אותה אימה, אחיותיה וחברות קרובות. יש שמעוניינים בטקס מסורתי בחצר בית הכלה, אך ישנם רבים שמעדיפים השכרת אולם לחינה בראשון לציון. מדובר בהפקה של ממש  ובאירוע טכסי ואתני שיש בו שמחה ומסורת שעוברת בין דורות. ניתן לערוך חינה עם כל התלבושות המסורתיות, המאכלים  והמתוקים הנלווים לחינה המסורתית. לשם כך ניתן למצוא שתי ברירות, האחת היא למצוא חברת הפקות שתערוך את כל טכס החינה באולם האירועים, או שהאולם עצמו, מתמחה בעריכת טכסי חינה מסורתיות לפי העדה הרצויה לזוג שעומד להינשא.

 

מדובר על אירוע שהוא די חשוב ורבים אינם מוותרים בנוסף לתאריך החתונה שהוא די קרוב לתאריך החינה, לערוך את הטכס באמצעות השכרת אולם לחינה בראשון לציון. כאשר זוג שעומד להינשא הוא ממוצא ספרדי, הוא לבטח לא יוותר על חינה  שתיערך באולם ובטקס מסרתי ולכן גם מהבחינה התקציבית, זוגות נערכים מראש וחוסכים  כבר כאשר הם יודעים שהם עומדים להינשא על מנת לערוך גם טכס חינה וגם חתונה לפני הנול, יש להכין רשימה מדויקת של מוזמנים ולדאוג לאישורי הגעה, היות וכל מנה באולם עולה כסף וחבל שיהיה לכם הפסד, כאשר חלק מהאורחים לא טרח להודיע על ביטול ההגעה לאירוע.

 

אירוע חינה מהווה הפקה לכל דבר

ישנם אנשים שאוהבים יותר את אירוע החינה על פני חתונה, היות והטכס, הבגדים המסורתיים, המאכלים והמוסיקה, מהווים עבורם מורשת עתיקת יומין. מדובר על האירוע היפה ביותר מכל האירועים המשפחתיים. יש לציין, כי נדרשות הכנות מוקדמות לעריכת חינה על מנת שהאירוע יהיה אותנטי ,מוצלח ובלתי נשכח. ראשית, עליכם לבחור אולם שיהיה קרוב לאזור הגיאוגרפי שלכם ושל המוזמנים, כך שתקלו על המוזמנים להגיע ולשמוח עמכם באירוע החינה.  שימו לב לחפש השכרת אולם לחינה בראשון לציון, היות ואם אתם מאזור המרכז וכן האורחים שלכם מאזור זה, ישנו מתחם גדול של  אולמות אירועים, אשר לבטח אחד מהם יתאים לכם במיוחד.

 

שאלו לגבי עיצוב האולם שתשכרו לחינה, כך שתוכלו לבחור ממגוון העיצובים שבעל האולם מציע לכם. חפשו השכרת אולם לחינה בראשון לציון, כאשר האולם ידוע כבר שנים כמומחה להפקת ועריכת  אירועי חינה. יש לדאוג, כי יהיה צלם סטילס ווידיאו לאירוע החינה, היות וגם זו מזכרת נפלאה שתהיו מעוניינים לשמור. יש לשים לב גם לתאורה היות וישנם אולמות אירועים שבנויים ממש לעריכת אירועי חינה מסורתיות. כדאי שתתחילו לשוטט בכל מיני אתרים של אולמות המציעים אירועי חינה מסורתיים, קבעו כמה פגישות על מנת למצוא השכרת אולם לחינה בראשון לציון שיתאים לכם מכל הבחינות.

 

 בחירת המוסיקה המסורתית לחינה

ישנם כאלה שמזמינים לרוב תקליטנים, אך שימו לב לבחירה של תקליטן, אשר מתמחה בתקליטנות באירועי חינה ולפי סוג החינה והעדה, הוא ידע להכין מראש את המוסיקה והשירים המתאימים לחינה שלכם. כמובן שהתפאורה היא מרכיב חשוב בעריכת חינה מסורתית, כך שבדקו את כל הפרטים של האירוע הרבה לפני שתערכו אותו. תמיד כדאי להתייעץ עם זוגות, מהחברים או המשפחה שכבר ערכו חינה בראשון לציון, כך שתוכלו גם לבדוק את ההמלצות שלהם, מה שיהווה לכם את האינדיקציה הטובה ביותר בבחירה נכונה של השכרת אולם לחינה בראשון לציון. הטיפ החשוב הוא, למצוא כמה אולמות ובכל פעם, להגיע לשניים או שלושה אולמות  אירועים, כך שתוכלו להתרשם מכל אולם ולהחליט באופן מושכל יותר.

 

יש להיערך גם למתנות לזוג הנישא, כמו תכשיטים לכלה ולחתן, בשמים, שעונים וכדומה. כמו כן, בדקו לגבי מערכת ההגברה שישנה באולם ושימו לב, כי התקליטן יביא עימו מערכת גיבוי. יש כאלה שמזמינים להקות מסורתיות שישירו בערב החינה, למשל להקה מרוקאית או מכל עדה אחרת שנהוג לערוך חינה לפי המסורת המקובלת והמנהגים של אותה עדה.  מומלץ לשכור חברה חיצונית שתדאג לכל נושא ההגעה, חניה וכדומה, מה שיסיר מכם טרחה מיותרת וכן, חברות אלה, יודעות לבצע את עבודתן במקצועיות רבה. מה שחשוב הוא שאתם לא תצטרכו התרוצץ ותוכלו לתת את השרביט של ארגון החינה בידי אולם האירועים שמכיר את הספקים האיכותיים ביותר, בהתאם לחינה שאתם מעוניינים לערוך. 

 

החינה שלכם נערכת בקיץ? גן אירועים או אולם אירועים?

היום, האולמות שבהם נערכים טכסי חינה, לא נופלים ברמה מגני אירועים. בכל אולם ישנה צמחיה, אוויר פתוח והמון מרחב, מה שמשדר יוקרה, אך יש לדעת, כי גן אירועים9 יקר יותר מאשר השכרת אולם לחינה בראשון לציון. ניתן למצוא הרבה אולמות אירועים באזורים כגון אזור התעשייה במרכז כמו בתל אביב ובראשון לציון. ניתן למצוא ברוב האולמות מטבח גורמה, סאונד ותאורה, שירותי הפקת אירועים, מערכות הגברה חדשניות ועוד. תוכלו7 להזמין מעצב פרטי שמומחה בעיצוב של אירועי חינה, מה שיגרום לאווירה של החינה להיות אותנטית. שימו לב שהתקליטן יעשה שמח באירוע החינה שלכם וכזה שהוא בן העדה שלכם, כך שיוכל לתקשר בקלות עם הקרובים והמשפחות של בני הזוג.

 

למעשה ההתלבטות של כל זוג שנמצא לפני טכס החינה היא העדפה וכן התקציב. יש לציין כי גם אם התקציב של הזוג אינו גבוה , עדין בגלל התחרות הרבה בין אולמות האירועים בעיר ראשון לציון, ניתן יהיה עדיין למצוא השכרת אולם לחינה בראשון לציון במחיר סביר בהחלט. למרות שעדיין מדובר בטכס חינה באולם אירועים, עדין ניתן להקנות לאולם אווירה נוסטלגית של פעם, כמו החינה שההורים והסבים של הזוג, נהגו לערוך לפני עשרות שנים.

 

Rate this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *